024 64 124 72 | info@sterrebosch.nl

Welkom bij Sterrebosch, gelegen in het hart van het Gelderse Wijchen, nabij Kasteel Wijchen. Sinds 1908 is Sterrebosch een begrip in de wijde omgeving, een gemoedelijk familiebedrijf. Hier staan kwaliteit, gezelligheid en gastvrijheid hoog in het vaandel.

Wat ooit begon als een dorpscafé is uitgegroeid tot een veelzijdig horecabedrijf met een Grand Café Restaurant, Feestzalen, Exclusieve Catering op locatie, Bier&Burgers, De Arend en een prachtige Villa met bruissuite gelegen aan de grachten van Kasteel Wijchen.

 WIJ ZOEKEN:

HUISHOUDELIJKE HULP (10-15 UUR PER WEEK)

Onze dames van de huishouding zoeken een fijne collega voor 10-15 uur per week, verdeeld over drie ochtenden waaronder 1 ochtend in het weekend.

 

Jouw hoofdtaken:

  • Schoonmaak van onze bedrijfsruimtes
  • De dagelijkse was verzorgen, we willen er weer spik en span bijlopen in onze bedrijfskleding!

Wij verwachten van jou:

  • Een mensen-mens met hart voor de zaak,
  • Efficiënt, flexibel,
  • Bij drukke dagen (bijvoorbeeld grote events) beschikbaar voor neventaken,
  • Oog voor detail en verzorgdheid – een vlek op het raam poets je even weg,
  • Hands on mentaliteit,
  • Relevante ervaring is een pre, geen must: Passie en talent zijn voor ons belangrijker dan diploma’s of ervaring.

Wat bieden wij jou?

  • Een mega gezellig team,
  • Ideale werkweek; 3 ochtenden per week, waaronder 1 weekenddag,
  • Passend salaris bij de functie en je ervaring,
  • Afwisseling; Je ondersteunt je collega’s van de huishouding soms ook met de B&B of overige taken,
  • En natuurlijk de allerleukste job van Wijchen! 

Wil jij werken bij het leukste bedrijf van Wijchen?! Mail ons dan je C.V. met foto en korte introductie.

METEEN SOLLICITEREN

SOLLICITATIE FORMULIER

 

Aanhef
Geboortedatum(Vereist)
Max. bestandsgrootte: 512 MB.
Max. bestandsgrootte: 512 MB.
Max. bestandsgrootte: 512 MB.
Toestemming(Vereist)

OVERIGE VACATURES

Event manager

Ben jij de gastheer of vrouw in hart en nieren die voor niks uit de weggaat om jouw gasten helemaal in de watten te lekken en neem je graag het voortouw bij je collega`s?

 

Wat zoeken wij?
Als Event manager ben jij samen met een team verantwoordelijk voor de partij en ben jij het aanspreekpunt voor het bruidspaar of contactpersoon van de dag. Samen met je team geef jij de gasten een volledig onbezorgd en tot in de puntjes verzorgd feest of bijeenkomst met oog op detail, daar waar Sterrebosch bekend om staat. De zalen worden volgens de afspraken met de gasten door jullie klaar gezet zodat de partij perfect van start kan gaan. Gedurende de partij ben jij diegene die het overzicht heeft, bijstuurt waar nodig en steek je zelf uiteraard ook je handen uit de mouwen. Aan het eind van de partij verzorg je de administratieve verwerking en draag je er zorg voor dat alles weer geheel schoon is voor de dag van morgen.

Wat bieden wij!

  • Het leukste team in de omgeving met gezellige na borrels
  • Goed salaris passend bij je ervaringen
  • Unieke ontwikkelingsmogelijkheden
  • Vele inspiratie training van leveranciers
  • Afwisselende werkzaamheden
  • Geen vast werkrooster
  • Wie ben jij?
  • In het bezit van minimaal een diploma zelfstandig werkend kok niveau 3

Wie ben jij?

  • Ondernemend
  • Creatief
  • Vaktechnisch
  • Zelfverzekerd
  • Nooit uitgeleerd
  • Nieuwsgierig

Solliciteren kan direct via het online sollicitatieformulier

STERREBOSCH AGENDA

Blijf op de hoogte van de activiteiten van Sterrebosch meld je aan voor onze nieuwsbrief Klik hier